NOTA DE PREMSA:

A més, els assistents poden confeccionar el seu programa a mida, escollint aquelles ponències que més li interessin.
També, per fomentar el networking entre els participants s’oferirà un programa d’activitats enoturístiques per les tardes amb visites a cellers així com activitats relacionades amb el vi.
L’INCAVI hi participa amb la ponència “Xarxa social i intercavi de coneixement: la iniciativa debatdevi a Catalunya”, a càrrec del director general, Joan Aguado. Aquesta conferència serà el dissabte 24 al Port Sitges Resort.
Com a fet remarcable, el congrés compta amb una xarxa social a internet: Wine Pleasures International Wine Tourism Conference & Workshop; on s’actualitzen les novetats sobre el congrès i els assistents i conferenciants comencen a intercanviar informació.
Més informació: T. 93 897 70 48 E. info@winepleasures.com

0 Comments